Here we go - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Janneke - WaarBenJij.nu Here we go - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Janneke - WaarBenJij.nu

Here we go

Blijf op de hoogte en volg Janneke

06 December 2012 | Nederland, Schiphol

Ok, daar zit je dan, in je eentje op Schiphol. Op zich niet voor het eerst, maar wel voor het eerst met zo'n spannende reis in het verschiet.
Zoals verwacht wat traantjes gelaten, maar ik moet dan ook toegeven dat ik hem toch best aan het knijpen ben nu. Dat alleen vliegen gaat me lukken, maar dan sta ik over een kleine 12 uur in mijn eentje verloren op een druk vliegveld in Bangkok met 30 graden...

Gelukkig heb ik al mijn talismannen, gelukspoppetjes, geluksarmbandje en jullie lieve woorden bij me, dat sleept me er vast doorheen :-) Nogmaals bedankt hiervoor, echt heel lief!

Op naar de boottochten, fietstochten, marktkraampjes en vooral niet te vergeten, de versnaperingen op Kao San Road. Morgen een welkomstdrankje in de Lebua Skybar, bekend van the Hangover 2 (heb 'm zelf niet gezien, maar schijnt bizar te zijn) met Cees en Judith. Ok, ben dus niet helemaal alleen die eerste avond :-)

That's all folks, for now :-) Ik ga nog even verder aan mijn koude biertje, laterrrrrr.

  • 06 December 2012 - 16:47

    Malu En Maarten:

    heeee meis,

    Wij wensen je heel veel plezier!!!! geniet er lekker van en voor je het weet heb je allemaal nieuwe mensen leren kennen......
    vergeet niet de fietstocht van Ko van Kessel in Bangkok!!!!!!!

    Hou ons op de hoogte van al je avonturen....

    liefs Maarten en Malu

  • 06 December 2012 - 17:07

    Nicole :

    Heee! Wat gaaf! Veel plezier! Ik heb de colors of bangkok fietstocht gedaan! was geweldig! Ook het Eephant Nature Park bij chang mai is echt de moeite waard!

  • 06 December 2012 - 17:21

    Elmira:

    Hee Janneke,

    Wat ga je allemaal doen en hoelang? Supergaaf. Natuurlijk ook even spannend, maar bovenal alleen maar leuk.
    Geniet ervan en ik ga je volgen.
    Gr Elmira

  • 06 December 2012 - 19:37

    Soraya:

    WAUW ik moet helemaal denken aan de reis die ik samen met Muur heb gemaakt!! Zo gaaf om zoiets te doen!!!
    Geniet van alles wat op je pad komt want voor je het weet is het weer voorbij!!
    Heel veel plezier!!

    Veel liefs van Soraya

  • 06 December 2012 - 20:02

    Janine:

    Lief kind, gezellig, het eerste echte verslag binnen, verheug me op vele na deze, kussie

  • 06 December 2012 - 20:17

    Inge Rijghard:


    ha jan, dat je daar nu staat he. helemaal alleen nog maar met snel nieuwe mensen om je heen. je bent een kanjer hoor! en wat ligt er veel voor je in het verschiet. ga maar lekker genieten. ik geniet een beetje met je mee! kus inge

  • 07 December 2012 - 07:20

    Matthijs:

    Jans,

    wij zijn over een paar dagen in Bangkok... ben je er dan nog? Zo ja dan zien we je daar ;-)

  • 07 December 2012 - 08:50

    Marjolein:

    Lieve stoere schat, heel veel plezier de komende tijd!!!
    Kus, Mar

  • 08 December 2012 - 09:08

    Muriel:

    Hoi lieverd

    Op naar het avontuur en heel veel moois!!
    Ik ben trots op jou!
    Ik heb al gezien dat je veilig bent aangekomen
    en aan een koud biertje zit:)
    Geniet en ik ben benieuwd naar je volgend verslag.

    Xxxx muur

  • 08 December 2012 - 09:08

    Muriel:

    Hoi lieverd

    Op naar het avontuur en heel veel moois!!
    Ik ben trots op jou!
    Ik heb al gezien dat je veilig bent aangekomen
    en aan een koud biertje zit:)
    Geniet en ik ben benieuwd naar je volgend verslag.

    Xxxx muur

  • 09 December 2012 - 14:26

    Edwin:

    Eindelijk klaar voor een mooie reis. Denk dat velen dit ook zouden willen. (Waaronder ik...!)
    Geniet van alles en blijf scherp. Groeten Edwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Janneke

Actief sinds 24 Okt. 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 7200

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 19 Februari 2013

Mijn eerste, echte reis

Landen bezocht: